ریز میوه های قرمز در بسته بندی جدید

ریز میوه های قرمز در بسته بندی جدید

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

از امروز یکشنبه مورخ 96/03/28، محصول نام آشنای ریز میوههای قرمز نیوشا، با بسته بندی جدید در دسترس شما عزیزان قرار خواهد گرفت.


این
 محصول همانند قبل، ترکیبی از ریزمیوههای قرمز مانند توت فرنگی، تمشک، کرن بری، زرشک و همچنین چای ترش استهمانطور کهپیش از این در اطلاعیه توضیحات تکمیلی درباره ترکیب دمنوش ریزمیوههای قرمز به استحضارتان رساندیم، زرشک به کار رفته در اینمحصول، زرشک قرمز که برای تزئین غذا به کار میرود نیست، بلکه زرشک سیاه معروف به زرشک کوهی است که یکی از پرخاصیتترین انواعزرشک میباشد.

 به طور کلی میوههای قرمز سرشار از فیبر هستند که وجود آنها در این محصول باعث میشود، نوشیدن این دمنوش نقش به سزایی در روندکاهش وزن، کاهش کلسترول و کاهش فشار خون داشته باشد. این دمنوش، علاوه بر اینکه در بهبود کبد چرب موثر است، آرامش بخش نیز می‌باشد و به واسطه خواص آنتی اکسیدانی ترکیباتش در کاهش التهاب و درمان بیماری آرتروز بسیار مؤثر است. 

دمنوش ریزمیوههای قرمز، فاقد هرگونه مواد نگهدارنده است و بدین جهت باید حتما در یخچال نگهداری ‌شود؛ اما نکته حائز اهمیت، نوعبسته‌ بندی جدید این محصول است، که از آن به عنوان دوی پک  یاد میشوداین نوع بسته بندی به دلیل قابلیت زیپ کیپ بودن، مانع ازنفوذ رطوبت شده و با حفظ طعم وعطر دلچسب دمنوش، موجب افزایش ماندگاری آن میشود.




بازدید : 324 | تاریخ : سه شنبه 30 خرداد 1396 ساعت : 11:23 |
برچسب ها : ,
نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: